zondag 4 maart 2012

Easy like sunday


Wederom geen uitgebreid of coherent verhaal. Dat komt wel weer, of niet - alles op z'n tijd.

Voor nu een overzicht van dingen waar ik blij van werd deze week:

- Florence & The Machine. Shake it out is heerlijk om mee te zingen; I like to keep some things to myselfNo light, no light is mijn andere favoriet.

- Als je de vorige link hebt aangeklikt, dan weet je het al: Homeland. Wát een fijne serie. Ik had een paar losse stukken gezien en aangezien M. het net zo leuk vond als ik, was het dit weekend tijd voor een marathon. Onder de dekens, liters thee, te veel lekkers - het is lang geleden dat ik zo lui ben geweest en nog langer geleden dat ik een serie zo goed vond.

- Flexibele werktijden. Heerlijk om als één van de eersten op kantoor te zijn en ook vroeg weer naar huis te mogen.

- Over 2,5 week ga ik eindelijk naar Londen. Ik wil het liefst nu mijn tas al pakken.

- In dezelfde categorie: skypen met BV. Ik ben blij met alle technologie tegenwoordig, en zal nog blijer zijn als ze ook internet op haar telefoon heeft. Het is fijn om elkaar niet steeds bij te moeten praten, dat er genoeg ruimte is voor de kleine opmerkingen die zo belangrijk zijn.

- Mijn vrije dag. Een smoothie maken van sojamelk, banaan, spinazie, blauwe bessen, maca en rauwe cacao. Hardlopen, douchen, omkleden, Marvelous ophalen, over de markt lopen, overal proeven, meer groente en fruit halen dan we eigenlijk kunnen dragen. Doorrijden naar m'n ouders, daar lunchen, in de tuin staan zonder jas. Met de zon op mijn huid en het gelach van m'n nichtjes op de achtergrond, kan ik de zomervakantie al voelen.

- Naar de film met een vriendin, eindeloos doorpraten over Griekse mythologie en prachtige boeken.

- Gesprekken met Lin over Barcelona, Ameland en zandkastelen. Over in slaap vallen in de zon en pas ver na zonsondergang uit eten gaan. Zomerkriebels en vertrouwen dat het allemaal goed is, en alleen maar beter wordt.

3 opmerkingen:

  1. Wat een fijne log, ik krijg er een gelukkig gevoel van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Homeland. Ik begin zo aan aflevering 1! Wish me fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vertrouwen is een fijn iets, ik moet dat nog iets meer doen. Zin in zand onder je voeten, zout op je huid, de zomer in je haar.

    BeantwoordenVerwijderen