donderdag 19 juli 2012

Alla prossima!



Morgen stap ik in de auto naar Italië. Misschien heb ik daar internet, waarschijnlijk niet. Ook wel eens goed.

Geen blogjes dus de komende weken. Er is genoeg om over te schrijven en mijn tijd in Italië zal vast ook voor genoeg inspiratie zorgen - foto's van zon vervelen immers nooit - maar ik blog pas verder als ik terug ben. Dan ben ik er met verhalen en beelden vol zinderende dromen, dan ben ik er met een nieuwe lay-out, dan ben ik er zongebruind en opgewarmd, dan kom ik terug met open armen vol van alles om te delen.

Tot snel.

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto en ik wens je een fijne vakantie! Alla prossima volta :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto. Ik wens je een hele fijne vakantie en ik geef je groot gelijk dat je niet blogt terwijl je op vakantie bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fiet-fieuw! Oftewel: mooie foto ;-)
    Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto! :) Geniet er van Eva!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto, Eva :) Geniet van je vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, die foto! Mooi. Geniet van het reizen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeeeeeeeeeeeel veel plezier! Geniet ervan en tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel plezier en geniet ervan! Erg mooie foto trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahhh ik mis je een klein beetje Eva,
    hopelijk geniet je ontzettend van je vakantie en mogen wij straks een beetje meegenieten :)

    BeantwoordenVerwijderen